Hodnocení marketingové komunikace Střední školy knižní kultury – Bc. Nikola Mauleová
Bc. Nikola Mauleová
Diplomová práce
Hodnocení marketingové komunikace Střední školy knižní kultury
Evaluation of marketing communication of Střední škola knižní kultury
Anotace:
Tématem diplomové práce je Hodnocení marketingové komunikace Střední školy knižní kultury. Hlavním cílem práce je analyzovat vybranou instituci, zhodnotit její současnou komunikační strategii vůči svému okolí a navrhnout případná opatření, která povedou k odstranění nedostatků v marketingové komunikaci této organizace pro nadcházející období.Pro provedení analýz a hodnocení bylo nutno provést sběr …víceAbstract:
The theme of this thesis is Evaluation of marketing communication of Střední škola knižní kultury. The main purpose of this thesis is to analyse chosen institution, evaluate its communication strategy and propose steps leading to remove deficiencies and mistakes of marketing communication of this organization for the future periods.To make analyses and evaluations it was needed to collect data and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Implementace softwaru Koha do knihovny střední školy: Případová studie pro Masarykovu střední školu zemědělskou a vyšší odbornou školu v Opavě
Martina Růžičková -
Geografické aspekty energetiky v Evropě - výukový model pro střední školy
Barbora ŠENKOVÁ -
Česká knižní ilustrace jako téma v estetické výchově
Kateřina Chvojková -
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová
Název
Vložil
Vloženo
Práva