Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální – Mgr. Bc. Pavla Bartušková
Mgr. Bc. Pavla Bartušková
Master's thesis
Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální
The influence of structured learning methodologies for quality leisure activities for pupils with Autism at the elementary school special
Abstract:
Diplomová práce se zabývá volným časem žáků s poruchou autistického spektra a se souběžným mentáním postižením. Je členěna do čtyř kapitol. První se věnuje pojmu poruchy autistického spektra, druhá strukturovanému učení, třetí volnému času a čtvrtá výzkumu.Abstract:
The thesis deals with leisure time activities of pupils with autistic spectrum disorders and parallel intelectual disability. It is divided into four chapters. The first one is focused on autism spectrum disorders, the second one on structural learning, the third one on leisure time and the fourth one is research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yhp4d/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTUŠKOVÁ, Pavla. \textit{Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pwbup0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková