Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Simona Kročilová
Simona Kročilová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Marketing Communication Analysis of the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podniku. Podnik s názvem Vinárna pod Třešněmi poskytuje pohostinské služby v obci Slavkov ve Zlínském kraji. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingové komunikace a její součástí jsou také trendy dnešní doby - sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace a na marketingový výzkum prostřednictvím …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of selected company. The company named Vinárna pod Třešněmi provides restaurant service in Slavkov village situated in Zlin district. The theoretical part is focused on the field of marketing communication and also includes thee today´s trends - Social Networks. The practical part provides us an introduction with a current marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kročilová, Simona. Analýza marketingové komunikace vybraného podniku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková