Podniková kultúra a etika vo vybranom subjekte – Katarína Zajačiková
Katarína Zajačiková
Bachelor's thesis
Podniková kultúra a etika vo vybranom subjekte
Corporate identity in selected organization
Abstract:
This thesis mainly deals with the characteristics of corporate culture and business ethics. It explains basic concepts and offers many definitions, distribution, types and expert opinions. It provides the interpretation of concepts and introduces the reader to issues of corporate culture and ethics and also highlights the importance of these two elements for the proper functioning of the enterprise …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá predovšetkým charakteristikou podnikovej kultúry a podnikovej etiky. Vysvetľuje základné pojmy a predkladá mnohé definície, rozdelenia, typy a názory odborníkov. Poskytuje výklad pojmov a oboznamuje čitateľa s problematikou podnikovej kultúry a etiky a zároveň vyzdvihuje dôležitosť týchto dvoch prvkov pre správne fungovanie podniku. Cieľom práce je uviesť rozdiely podnikovej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/w2jx2/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Eva Živčicová
- Reader: Ing. Andrea Haringová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJAČIKOVÁ, Katarína. \textit{Podniková kultúra a etika vo vybranom subjekte}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2011. Available from: https://theses.cz/id/pxm9u1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Theses on a related topic
-
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík