Podniková kultúra a etika vo vybranom subjekte – Katarína Zajačiková
Katarína Zajačiková
Bakalářská práce
Podniková kultúra a etika vo vybranom subjekte
Corporate identity in selected organization
Abstract:
This thesis mainly deals with the characteristics of corporate culture and business ethics. It explains basic concepts and offers many definitions, distribution, types and expert opinions. It provides the interpretation of concepts and introduces the reader to issues of corporate culture and ethics and also highlights the importance of these two elements for the proper functioning of the enterprise …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá predovšetkým charakteristikou podnikovej kultúry a podnikovej etiky. Vysvetľuje základné pojmy a predkladá mnohé definície, rozdelenia, typy a názory odborníkov. Poskytuje výklad pojmov a oboznamuje čitateľa s problematikou podnikovej kultúry a etiky a zároveň vyzdvihuje dôležitosť týchto dvoch prvkov pre správne fungovanie podniku. Cieľom práce je uviesť rozdiely podnikovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w2jx2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Eva Živčicová
- Oponent: Ing. Andrea Haringová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Corporate culture of multinational companies
Marek Šulc -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová -
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
Michaela Mandátová -
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
Ondřej Drápalík