Lucie Smištíková
Bakalářská práce
Ekonomická analýza podniku
Economic analysis of a company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést za pomocí vhodných metod ekonomickou a finanční analýzu podniku a na základě výsledků doporučit vedení firmy vhodná opatření vedoucí ke zlepšení její hospodářské situace. Teoretická část práce je zaměřena na výběr vhodných analýz a jejich teoretické hledisko. V druhé části práce jsou tyto metody aplikovány na konkrétní podnik. Výstupem je analýza makrookolí, mikrookolí …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to perform economic and financial analysis of a company by using relevant methods and to recommend to management of the company appropriate measures to improve its economic situation based on achieved results. The theoretical part is aimed on the chosen of convenient methods and their theoretical side. In the second part are these methods applies to particular company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/opvqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Richter, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova