Management rodinného podnikání – Bc. Kateřina Svobodová
Bc. Kateřina Svobodová
Diplomová práce
Management rodinného podnikání
management of Family business
Anotace:
Předmětem diplomové práce “Management rodinného podnikání” je představení problematiky rodinného podnikání v konkrétní firmě. V teoretické části diplomové práce jsou představeny pojmy rodinné podnikání, model F-PEC škály, hodnoty, podniková kultura, mise, vize, strategie, nástupnictví. V rámci aplikační části práce je analyzováno současné prostředí podniku, rodinná firma dle modelu F-PEC škály a její …víceAbstract:
The subject of the thesis "Management of the family business" is the introduction of the issues of family business in a particular company. The theoretical part introduces the concepts of the family business model F-PEC scale, values, corporate culture, mission, vision, strategy, succession. In practical part of the thesis, the current business environment, a family business under the F-PEC scale and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rfsd8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova