Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o. – Ing. Šárka Poláčková
Ing. Šárka Poláčková
Master's thesis
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Customer Relationship Management in building company POstavPO s.r.o.
Abstract:
Práce vysvětluje a objasňuje tématiku týkající se řízení vztahů se zákazníky a snaží se také o praktickou aplikaci této problematiky v konkrétním podniku. Má jasně stanovený cíl a tím je, stát se studií proveditelnosti a posloužit také jako školící materiál pro pracovníky firmy. Téma práce, koncepce CRM, je aktuální a v dnešní době diskutované, zejména pro jeho velký potenciál. Ten spatřuji v možnostech …moreAbstract:
This dissertation explains the topic pertaining customer relationship management and also tries for practical applikation of this problems to a specific company. It has clearly specified destination, which is become a study of practicability and serving as training material for the members of the company too. This topic, conception of customer relationship managment is actual and debated in this time …moreKeywords
Řízení vztahů se zákazníky / Customer Relationship Management Spokojenost zákazníka / customer satisfaction Orientace na zákazníka / focus on the customer Informační databáze / infobases Zákaznický servis / Customer Service Řízení osobních informací / personal information management Drobné a stření firmy / small and medium enterpris Poptávka informací / request for information
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nv16c/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková