Ing. Šárka Poláčková

Master's thesis

Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.

Customer Relationship Management in building company POstavPO s.r.o.
Abstract:
Práce vysvětluje a objasňuje tématiku týkající se řízení vztahů se zákazníky a snaží se také o praktickou aplikaci této problematiky v konkrétním podniku. Má jasně stanovený cíl a tím je, stát se studií proveditelnosti a posloužit také jako školící materiál pro pracovníky firmy. Téma práce, koncepce CRM, je aktuální a v dnešní době diskutované, zejména pro jeho velký potenciál. Ten spatřuji v možnostech …more
Abstract:
This dissertation explains the topic pertaining customer relationship management and also tries for practical applikation of this problems to a specific company. It has clearly specified destination, which is become a study of practicability and serving as training material for the members of the company too. This topic, conception of customer relationship managment is actual and debated in this time …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní