Ing. Šárka Poláčková

Master's thesis

Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.

Customer Relationship Management in building company POstavPO s.r.o.
Anotácia:
Práce vysvětluje a objasňuje tématiku týkající se řízení vztahů se zákazníky a snaží se také o praktickou aplikaci této problematiky v konkrétním podniku. Má jasně stanovený cíl a tím je, stát se studií proveditelnosti a posloužit také jako školící materiál pro pracovníky firmy. Téma práce, koncepce CRM, je aktuální a v dnešní době diskutované, zejména pro jeho velký potenciál. Ten spatřuji v možnostech …viac
Abstract:
This dissertation explains the topic pertaining customer relationship management and also tries for practical applikation of this problems to a specific company. It has clearly specified destination, which is become a study of practicability and serving as training material for the members of the company too. This topic, conception of customer relationship managment is actual and debated in this time …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní