Parkur ve výuce tělesné výchovy na 1.stupni ZŠ – Mgr. Andrea Knotková
Mgr. Andrea Knotková
Diplomová práce
Parkur ve výuce tělesné výchovy na 1.stupni ZŠ
Parkour in the physical education at the primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou tělesné výchovy na prvním stupni základní školy. Cílem této práce je vytvoření metodického materiálu s nabídkou cvičení, která jsou zaměřená na parkour. Teoretická část diplomové práce se zabývá charakteristikou parkouru, jeho historií a filozofií. Dále se zaměří na specifika motorického vývoje dětí mladšího školního věku a na vymezení pohybových dovedností a schopností …víceAbstract:
The thesis deals with the physical education at the primary school. The purpose of this thesis is to formulate methodical material with a range of exercises that are focused on parkour. The theoretical part of the thesis deals with the characteristic of parkour, its history and philosophy. It will also focus on the specifics of the motor skills development of children of younger school age and on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jgyt1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: PaedDr. Hana Janošková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of a Specialised Intervention Programme on Motor Skills in Parkinson’s Disease Patients
Ondřej Sitek -
Pohybové schopnosti a jejich vliv na kvalitu plaveckých dovedností
Milan Chlup -
Vliv intervenčního pohybového programu na vybrané motorické schopnosti z hlediska prevence pádů u osob v období sénia
Lenka Svobodová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová