Ing. Kateřina Ščučková

Bakalářská práce

Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci

Event Marketing - PR tool for the target group of customers and employees
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá Event marketingem, nástrojem Public relations. V teoretické části je popsáno Public relations a jeho nástroje. Dále je podrobněji popsán Event marketing – a to hlavně jeho typologie, postavení v komunikačním mixu firmy a event marketingová strategie. Praktická část se věnuje dvou typům eventu – B2B a B2C. Oba tyto eventy tvořily komunikační agentury s dlouholetou praxí. Prvním …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with event marketing – the tool of Public relations. Firstly there is a theoretical part which deals with Public relations and its tools. Event marketing is more described there. There is mainly event typology, position in communication mix of company and event marketing strategy. Practical part is devoted to two types of events – B2B and B2C. First type is B2C and it’s called …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Martin Duka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní