Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci – Ing. Kateřina Ščučková
Ing. Kateřina Ščučková
Bakalářská práce
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Event Marketing - PR tool for the target group of customers and employees
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá Event marketingem, nástrojem Public relations. V teoretické části je popsáno Public relations a jeho nástroje. Dále je podrobněji popsán Event marketing – a to hlavně jeho typologie, postavení v komunikačním mixu firmy a event marketingová strategie. Praktická část se věnuje dvou typům eventu – B2B a B2C. Oba tyto eventy tvořily komunikační agentury s dlouholetou praxí. Prvním …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with event marketing – the tool of Public relations. Firstly there is a theoretical part which deals with Public relations and its tools. Event marketing is more described there. There is mainly event typology, position in communication mix of company and event marketing strategy. Practical part is devoted to two types of events – B2B and B2C. First type is B2C and it’s called …víceKlíčová slova
Public relations Event marketing event corporate image corporate identity komunikační mix marketingový mix typologie eventů cíle event marketingu volba eventu event marketingová agentura Ogilvy Group OgilvAction STOCK Plzeň-Božkov Změň zajetou zábavu Zapni Zetko! CoLin RESTART Slavnostní zahájení projektu RESTART
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yrovo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Martin Duka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Činnost event marketingové firmy
Hana Kohoutová -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Eticky kontroverzní aspekty v event marketingu
Elena Visloguzova -
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Marie Michálková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka