Ing. Přemysl Dvořák

Bakalářská práce

Srovnání marketingové komunikace soukromých vysokých škol, vytvoření vlastního propagačního videa VŠFS

Comparison of private universities marketing communication, creation of VŠFS promotional video
Anotace:
Bakalářská práce je krátkou sondou do široké problematiky marketingové komunikace. Práce mapuje situaci na trhu terciárního vzdělávání, hodnotí marketingové aktivity vybraných soukromých vysokých škol a vytváří prostor pro veřejnou diskuzi v oblasti využití audio-vizuálních podpor marketingu soukromých vysokých škol. Součástí práce je navržení vlastního řešení audio-vizuální prezentace Vysoké školy …více
Abstract:
The bachelor study is an exploration of the broad problems of marketing communication. The study deals with the market situation of tertiary education, evaluates marketing activities of selected private colleges and creates a space for public discussion in the use of audio-visual marketing supports of private universities. Part of the study is to design a custom solution for audio-visual presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Slavomír Paravičiny
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní