Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy – Bc. Monika Klegová
Bc. Monika Klegová
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company image
Anotace:
Bakalářská práce se ve své první části zabývá teoretickým vhledem do marketingové komunikace s důrazem na důležitost integrace marketingových aktivit. V praktické části je rozebrána konkrétní integrovaná komunikační kampaň společnosti SatisPoll s.r.o. při uvedení nového produktu, karty Benefitka na trh, jsou představeny jednotlivé kroky, a to jak při samotném plánování kampaně, tak v jejím průběhu …víceAbstract:
This bachelor thesis in its first part deals with the theoretical insight into marketing communications with an emphasis on the importance on integration of marketing activities. The practical part of the thesis analyses the integrated communication campaign of StatisPoll s.r.o. during the launch of a new product the Benefitka card and introduces each of the steps, both the planning phase and during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j8aoa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová