Bc. Monika Klegová

Bachelor's thesis

Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy

Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company image
Abstract:
Bakalářská práce se ve své první části zabývá teoretickým vhledem do marketingové komunikace s důrazem na důležitost integrace marketingových aktivit. V praktické části je rozebrána konkrétní integrovaná komunikační kampaň společnosti SatisPoll s.r.o. při uvedení nového produktu, karty Benefitka na trh, jsou představeny jednotlivé kroky, a to jak při samotném plánování kampaně, tak v jejím průběhu …more
Abstract:
This bachelor thesis in its first part deals with the theoretical insight into marketing communications with an emphasis on the importance on integration of marketing activities. The practical part of the thesis analyses the integrated communication campaign of StatisPoll s.r.o. during the launch of a new product the Benefitka card and introduces each of the steps, both the planning phase and during …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní