Anna Michlíková

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace vybraného podniku

Online Marketing Communication of a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci podniku franco bene na sociálních sítích. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současnou online komunikaci vybraného podniku a na základě této analýzy navrhnout doporučení pro její zlepšení. Teoretická část práce obsahuje vysvětlení základních pojmů jako jsou online marketing a jeho nástroje, online marketingová komunikace a sociální …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the online marketing communication of the company Franco Bene on social networks. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the current online communication of the selected company and, based on this analysis, propose recommendations for its improvement. The theoretical part of the thesis contains an explanation of basic concepts such as online marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
  • Vedoucí: Ing. Adéla Mráčková, MSc.
  • Oponent: Mgr. Cecília Buntová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace