Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem) – Ing. Jan Šnajdr
Ing. Jan Šnajdr
Bakalářská práce
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Direct Marketing (Direct and Two-way Communication with a Customer)
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice přímého marketingu. Cílem práce je popsat přímý marketing a jeho hlavní formy a provést analýzu kampaně na podporu prodeje nových nákladních vozidel , ve které byly použity nástroje přímého marketingu. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, jeho charakteristickými vlastnostmi, základním členěním a popisem jednotlivých nástrojů přímého marketingu. …víceAbstract:
The thesis concerns of direct marketing. The aim of the thesis is basic description of direct marketing and analysis of concrete campaign for new truck sales promotion combining direct marketing methods. The thesis considers evolution of direct marketing, its specific features, basic segmentation of direct marketing media and description of direct marketing tools. The thesis also deals with analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tm05p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tomáš Marek
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova -
Využití marketingu v rámci projektového řízení
Elena Yaneva -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Ekaterina Miloserdova -
Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE
Jakub Janoušek