Ing. Jan Šnajdr

Bakalářská práce

Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)

Direct Marketing (Direct and Two-way Communication with a Customer)
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice přímého marketingu. Cílem práce je popsat přímý marketing a jeho hlavní formy a provést analýzu kampaně na podporu prodeje nových nákladních vozidel , ve které byly použity nástroje přímého marketingu. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, jeho charakteristickými vlastnostmi, základním členěním a popisem jednotlivých nástrojů přímého marketingu. …více
Abstract:
The thesis concerns of direct marketing. The aim of the thesis is basic description of direct marketing and analysis of concrete campaign for new truck sales promotion combining direct marketing methods. The thesis considers evolution of direct marketing, its specific features, basic segmentation of direct marketing media and description of direct marketing tools. The thesis also deals with analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Marek
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS