Ing. Jan Šnajdr

Bachelor's thesis

Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)

Direct Marketing (Direct and Two-way Communication with a Customer)
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice přímého marketingu. Cílem práce je popsat přímý marketing a jeho hlavní formy a provést analýzu kampaně na podporu prodeje nových nákladních vozidel , ve které byly použity nástroje přímého marketingu. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, jeho charakteristickými vlastnostmi, základním členěním a popisem jednotlivých nástrojů přímého marketingu. …more
Abstract:
The thesis concerns of direct marketing. The aim of the thesis is basic description of direct marketing and analysis of concrete campaign for new truck sales promotion combining direct marketing methods. The thesis considers evolution of direct marketing, its specific features, basic segmentation of direct marketing media and description of direct marketing tools. The thesis also deals with analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tomáš Marek
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS