Interní budování značky zaměstnavatele z pohledu HR pro Škoda Auto Vysokou školu o.p.s. – Bc. Kateřina Krechlerová, MBA
Bc. Kateřina Krechlerová, MBA
Master's thesis
Interní budování značky zaměstnavatele z pohledu HR pro Škoda Auto Vysokou školu o.p.s.
Internal employer branding from an HR perspective for Škoda Auto University
Abstract:
Diplomová práce má za cíl navrhnout efektivní změny pro interní budování značky zaměstnavatele z pohledu HR pro Škoda Auto Vysokou školu o.p.s. Teoretická část se zaměřuje na vytyčení pojmů z oblastní náborového procesu, personálního řízení a employer brandingu. V praktické části je zpracován Průzkum spokojenosti zaměstnanců a zaměstnankyň ŠAVŠ a porovnán s předchozími roky. Dále byly provedeny rozhovory …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose effective changes for internal employer branding from the HR perspective for Škoda Auto University. The theoretical part focuses on the delineation of concepts in the field of recruitment, personnel management, and employer branding. In the practical part, the Employee Satisfaction Survey of employees of ŠAVŠ is prepared and compared with previous years. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 22. 2. 2024
- Supervisor: Mgr. Eva Švejdarová, MBA M.A. Ph.D.
- Reader: Jana Pechová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRECHLEROVÁ, Kateřina. \textit{Interní budování značky zaměstnavatele z pohledu HR pro Škoda Auto Vysokou školu o.p.s.}. Online. Master's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/q430lj/.
Full text of thesis
Accessibility: Odložení zveřejnění diplomové práce Postponement of thesis publication
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné do 5. 1. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / Human Resource Management in Global Environment
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová