Nástroje interní komunikace – Ing. Dominika Kalašová
Ing. Dominika Kalašová
Bakalářská práce
Nástroje interní komunikace
Internal Communication Tools
Anotace:
Předpokladem úspěchu jakékoliv firmy v dnešním hyperkonkurenčním prostředí je především její vnitřní stabilita, respektive efektivně nastavená interní komunikace uvnitř podniku. Cílem mé bakalářské práce je na základě analýzy a zhodnocení nástrojů interní komunikace uvnitř firmy Dalkia ČR, a.s. vyhodnotit současnou situaci a navrhnout zlepšení k jejich optimálnímu využívání. Teoreticko - metodologická …víceAbstract:
A presumption of success of any company in today´s hypercompetitive environment is especially its internal stability or effectively adjusted internal communication inside a firm. The objective of my bachelor thesis is on the basis of analysis and evaluation of internal communication tools inside the company Dalkia ČR, a.s. to evaluate the current situation and to propose improvements for their optimal …víceKlíčová slova
Komunikace interní komunikace public relations komunikační mix komunikační kanály informace společnost firemní identita a kultura zaměstnanci motivace vedení. Communication internal communication communication mix communication channels information company corporate identity and culture employees motivation management.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/she98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
Miroslav Nečas -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Firemní identita
Tereza Bartáková