Financování a podnikatelský plán jako základ úspěchu malých a středních podniků – Ing. Tomáš Kubík
Ing. Tomáš Kubík
Diplomová práce
Financování a podnikatelský plán jako základ úspěchu malých a středních podniků
Financing and business plan as a ground of small and medium enterprises
Anotace:
Téma této diplomové práce je Financování a podnikatelský plán jako základ úspěchu malých a středních podniků. Tyto faktory jsou velmi důležité pro přežití podniků a jejich další rozvoj v konkurenčním prostředí. Diplomová práce seznamuje čtenáře s vymezením a charakteristikou malých a středních podniků, jejich výhody, nevýhody a SWOT analýzu segmentu MSP v ČR. Dále se práce zabývá financováním a podporou …víceAbstract:
The these sis focused on financing and business plan as a ground of small and medium enterprises. These factors are very important for enterprises´ surviving and its next development in competition. The theses is about characteristic and describing of SME, their advantages, disadvatages and SWOT analyse of SME in the Czech Republic. The theses is also focused on financing and support of SME. Financing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r2959/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Jana Kotěšovcová
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria