Bc. Adéla Kotrbatá

Master's thesis

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci

Corporate Social Responsibility and its Influence on Corporate Image and Reputation
Abstract:
Práce vychází z výzkumu "CSR AND REPUTATION RESEACRH", realizovaného agenturou Ipsos na reprezentativním vzorku online populace České republiky. Přináší zjištění, že mezi Čechy panuje zájem o to, zda jsou firmy společensky odpovědné, a to jak při rozhodování o koupi produktu, tak při výběru zaměstnavatele. Společenská odpovědnost firmy je důležitá pro důvěryhodnost a dobré jméno firmy. Reputace podniku …more
Abstract:
This thesis is based on the research "CSR AND REPUTATION RESEARCH" conducted by Ipsos on a representative sample of the online population of the Czech Republic. It brings forth the revelation of a significant interest among Czechs about whether companies are socially responsible, both when deciding to buy a product and when choosing an employer. Corporate social responsibility is especially important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kotrbatá, Adéla. Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image a reputaci. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe