Libor Jarolím
Master's thesis
Maximalizace zisku internetového obchodu
Profit maximizing of online shop
Abstract:
Práce se zabývá maximalizací zisku internetového obchodu, především pomocí nástrojů internetového marketingu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se tvorby zisku, marketingu a internetového marketingu. Praktická část se věnuje konkrétnímu internetovému obchodu a na základě jeho analýzy jsou navrhnuty způsoby, které by měly vést k tvorbě zisku, ty jsou po aplikaci otestovány. Na základě …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on profit maximizing of online shop, mainly with a use of online marketing. In research part of the thesis are explained terms connected with profit creation, marketing and online marketing. Analytic part focuses on specific online shop and on the basis of its analysis are made suggestions, that should generate profit, after implementation are the suggestions tested. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Optimalizace webových stránek pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích
Tomáš Kubínek -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Analytika a optimalizace marketingových komunikací na internetu vzdělávací společnosti
Nikola Martináková -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses q4xzl4 q4xzl4/3
14/4/2015