Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální – Michaela SROSTLÍKOVÁ, DiS.
Michaela SROSTLÍKOVÁ, DiS.
Master's thesis
Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální
Use of augmentative and alternative communication in special primary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální se zaměřuje na rozvoj komunikačních schopností verbální řeči prostřednictvím systémů AAK u dětí s mentálním postižením, poruchou autistického spektra a dětí s kombinovaným postižením vzdělávaných na základní škole speciální. Teoretická část popisuje komunikaci intaktních jedinců v komparaci s komunikačními …moreAbstract:
The diploma thesis entitled The use of augmentative and alternative communication in special primary school focuses on the development of communication skills of verbal speech through AAK systems in children with mental disabilities, autism spectrum disorder and children with combined disabilities educated at special primary school. The theoretical part describes the communication of intact individuals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Michal Vostrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SROSTLÍKOVÁ, Michaela. \textit{Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/q5vj97/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SROSTLÍKOVÁ, Michaela. Využití augmentativní a alternativní komunikace na základní škole speciální. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Diferenciace přípravy předškoláka se SVP na nástup do běžné základní školy a do speciální základní školy
Petra Millerová -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Asistent pedagoga při výuce matematiky na základní škole speciální a základní škole
Barbora Rosenbaumová -
Specifika vyučování v základní škole speciální
Barbora Kozáková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková