Prezentace fakulty formou propagačního videa. – Zdeněk Rolejček
Zdeněk Rolejček
Bachelor's thesis
Prezentace fakulty formou propagačního videa.
Faculty presentation by promotional video
Abstract:
Cílem práce je vytvořit krátké propagační video pro Fakultu ekonomicko-správní ve formě virálu. Práce seznamuje s pojmy marketing, marketing školy, propagace, virální marketing. Dále je popsána teorie tvorby videa. V praktické části je analyzováno stávající prostředí Fakulty ekonomicko-správní z pohledu propagace a vyhodnocen účelový průzkum prováděný mezi definovanými cílovými skupinami. Výsledky …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a short promotional video in a viral form for the Faculty of Economics and Administration. The thesis introduces concepts of marketing, school marketing, promotion, viral marketing. The theory of video creation is described subsequently. The practical part consists of the current promotional environment of the Faculty of Economics and Administration analysis and a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rolejček, Zdeněk. Prezentace fakulty formou propagačního videa.. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální videa jako nástroj propagace vysokých škol
Jitka Zapletalová -
Virální kampaň jako nástroj marketingové propagace
Ondřej Kusovský -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova