Ing. Jakub Janoušek, MBA

Bakalářská práce

Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE

The contribution of direct marketing implementation to the customers and company RATUS SUM PRAGUE
Anotace:
Pro porozumění nástrojů a metod přímého marketingu tato bakalářská práce popisuje ve své Teoretické části jeho formy, jeho charakteristiku a vztahy v rámci marketingového mixu. Nástroje a metody přímého marketingu jsou zde specifikovány v uceleném přehledu. Cílem této části práce je poukázat na kladné i negativní stránky užití marketingových nástrojů a metod. V praktické části jsou na případové studii …více
Abstract:
For understanding the tools and methods of direct marketing this bachelor thesis describes in the theoretical part its forms, characteristics and its relations in terms of marketing mix. Instruments and methods of direct marketing are specified in a comprehensive overview. Aim of this section is to point out both positive or negative aspects of applied marketing tools and methods. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní