Bc. Lucie Parmová

Master's thesis

Skrytá reklama a podprahová sdělení

The Hidden Advertisement and Subliminal Messages
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat a vyhodnotit vliv skryté reklamy a podprahových sdělení na spotřebitele a formulovat doporučení pro subjekty využívající tento marketingový nástroj. Teoretická část práce obsahuje vymezení marketingu, marketingových nástrojů s důrazem na reklamu a komunikačních nástrojů včetně vyhodnocení aktuálních trendů. Praktická část práce je zaměřena na vyhodnocení vlivu skryté …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze and evaluate the impact of hidden advertising and subliminal messages on consumers and to formulate recommendations for entities using this marketing tool. The theoretical part of the thesis contains the definition of marketing, marketing tools with emphasis on advertising and communication tools, including the evaluation of current trends. The practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/wtdbq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management