Bc. Vladimír Maliniak
Diplomová práce
Digitální marketing firem
Digital Marketing of Organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou top 6 e-shopů s nejvyšším obratem v České republice. Cílem práce je zjistit dodržování zásad frameworku See-Think-Do-Care (volně přeloženo jako: rámec vidět-myslet-dělat-starat se, dále jen framework STDC) jednotlivých firem pro webové stránky a sociální síť Facebook. Dále je cílem identifikovat odlišnosti mezi firmami.Teoretická část práce pojednává o základních …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the top 6 e-shops with the highest turnover. The goal is to find out, if these e-shops are fulfilling the principles of the framework See-Think-Do-Care (further mentioned as STDC framework) on their websites and Facebook page as well. Moreover, the differences among them are identified. The theoretical part of the thesis deals with the basic principles of the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5867
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý
Název
Vložil
Vloženo
Práva