Bc. Vladimír Maliniak
Master's thesis
Digitální marketing firem
Digital Marketing of Organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou top 6 e-shopů s nejvyšším obratem v České republice. Cílem práce je zjistit dodržování zásad frameworku See-Think-Do-Care (volně přeloženo jako: rámec vidět-myslet-dělat-starat se, dále jen framework STDC) jednotlivých firem pro webové stránky a sociální síť Facebook. Dále je cílem identifikovat odlišnosti mezi firmami.Teoretická část práce pojednává o základních …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the top 6 e-shops with the highest turnover. The goal is to find out, if these e-shops are fulfilling the principles of the framework See-Think-Do-Care (further mentioned as STDC framework) on their websites and Facebook page as well. Moreover, the differences among them are identified. The theoretical part of the thesis deals with the basic principles of the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5867
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights