Bc. Martina Ježková

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně“ je vytvořit komunikační kampaň pro studio Vaření hravě. Práce je rozdělena do dvou stěžejních částí. V první, teoretické části je vymezen pojem marketingové a integrované marketingové komunikace a komunikační modely. Autorka se rovněž věnuje komparaci vybraných postupů tvorby komunikační kampaně, z nichž následně vybírá model SOSTAC, který dále …více
Abstract:
The object of thesis The Creation of Communication Campaign is to create a communication campaign for studio Vaření hravě. The paper is divided into two main parts. In the first, theoretical part the terms of marketing and integrated marketing communication and communication models are defined. The author also deals with a comparison of selected procedures for creating communication campaign from which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta