Bc. Martina Ježková

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně“ je vytvořit komunikační kampaň pro studio Vaření hravě. Práce je rozdělena do dvou stěžejních částí. V první, teoretické části je vymezen pojem marketingové a integrované marketingové komunikace a komunikační modely. Autorka se rovněž věnuje komparaci vybraných postupů tvorby komunikační kampaně, z nichž následně vybírá model SOSTAC, který dále …more
Abstract:
The object of thesis The Creation of Communication Campaign is to create a communication campaign for studio Vaření hravě. The paper is divided into two main parts. In the first, theoretical part the terms of marketing and integrated marketing communication and communication models are defined. The author also deals with a comparison of selected procedures for creating communication campaign from which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta