Bc. Martina Ježková
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně
Designing a communication campaign
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Tvorba komunikační kampaně“ je vytvořit komunikační kampaň pro studio Vaření hravě. Práce je rozdělena do dvou stěžejních částí. V první, teoretické části je vymezen pojem marketingové a integrované marketingové komunikace a komunikační modely. Autorka se rovněž věnuje komparaci vybraných postupů tvorby komunikační kampaně, z nichž následně vybírá model SOSTAC, který dále …moreAbstract:
The object of thesis The Creation of Communication Campaign is to create a communication campaign for studio Vaření hravě. The paper is divided into two main parts. In the first, theoretical part the terms of marketing and integrated marketing communication and communication models are defined. The author also deals with a comparison of selected procedures for creating communication campaign from which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vn0qk/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2016
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček