Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích – Jakub Hadrava
Jakub Hadrava
Bakalářská práce
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
New forms of marketing communications on B2C markets.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat účinnost nových forem marketingové komunikace společnosti Paintball-Prague.cz vůči stávajícím i potenciálním zákazníkům. V teoretické části jsou představeny základní pojmy markentingové komunikace až po její nové moderní formy. Praktická část začíná představením společnosti a její charakteristikou, na to navazuje kvantitativní dotazníkové šetření ohledně marketingové …víceAbstract:
This bachelor’s thesis seeks to analyse the efficiency of new marketing communication forms employed by the Paintball-Prague.cz company vis-à-vis its current and potential clients. The theoretical part introduces key terms in marketing communication, including its new, modern forms. The practical part begins with a presentation of the company and its characteristics, followed by a quantitative questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Návrh integrované marketingové komunikace ve společnosti 100MEGA Distribution s.r.o.
Ida Veitová
Název
Vložil
Vloženo
Práva