Bc. Veronika Skorokhod

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybrané organizace

Marketing communication of a selected company
Anotace:
Účelem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace společnosti Jatta Studio a následná formulace návrhů na zlepšení. Teoretická část se zaměřuje na význam marketingu a marketingového mixu v oblasti designu, který je pro tuto práci klíčový. Popisuje všechny základní prvky marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Další náplní práce je popsat vybranou společnost a vyhodnotit …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of Jatta Studio and the subsequent formulation of proposals for improvement. The theoretical part focuses on the importance of marketing and the marketing mix in the field of design, which is crucical to this work. It describes all the basic elements of marketing communication and the marketing communication mix. Another task of the work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/uxns8/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Palová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management