Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy – Daniela HALÁNOVÁ
Daniela HALÁNOVÁ
Master's thesis
Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy
Pupil with articulation disorder in reading and writing acquisition in the elementary class of primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na žáka s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v první třídě základní školy. Autorka práce se snaží o teoretické ukotvení problematiky poruch artikulace. Teoretická část je dále zaměřena na etiologii, klasifikaci, symptomatologii, diagnostiku, terapii a intervenci poruch artikulace. Současně jsou blíže popsány nejfrekventovaněji používané metody výuky čtení …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on a pupil suffering from an articulation disorder while acquiring reading and writing in the first year of primary school. The writer tries to anchor theoretically the problems of articulation disorders. The theoretical framework of this thesis deals furthermore with aetiology, classification, symptomatology, diagnosis, therapy and intervention of articulation disorders …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALÁNOVÁ, Daniela. \textit{Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qc2a0n/.
Jak správně citovat práci
HALÁNOVÁ, Daniela. Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Sfumato- alternativní metoda ve výuce elementárního čtení a psaní
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová
Názov
Vložil
Vložené
Práva