Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu – Mgr. Lenka VELIČKOVÁ
Mgr. Lenka VELIČKOVÁ
Master's thesis
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu
Marketing strategy of Moravian-Silesian Region as a scope of activity to change the regional image
Abstract:
Image a značka Moravskoslezského kraje (MSK) se neustále vyvíjí. Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda se MSK pomocí jednotlivých nástrojů marketingové strategie podařilo: změnit vnímání image regionu tak, aby odpovídal realitě a možnostem regionu, sjednotit a řídit marketingové a komunikační aktivity, které byly doposud roztříštěné a dostatečně prezentovat přednosti a úspěchy regionu. Z celé řady …moreAbstract:
Image and brand of Moravian-Silesian Region (MSR) continues its steady development. My diploma thesis aims to find out, whether MSK, with the use of individual marketing strategy tools, has been successful in the following activities: to change the perception of regional image so that it corresponds with the reality and opportunities of the region, to integrate and control marketing and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10640
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELIČKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/qct1f9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VELIČKOVÁ, Lenka. Marketingová strategie Moravskoslezského kraje (MSK) jako rámec změn image regionu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček