Jan TOMICA

Bachelor's thesis

Digitální gramotnost učitele

Teachers? Digital Literacy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá digitální gramotností učitelů na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zaměřuje na problematiku digitální gramotnosti a informační výchovy a dále na vize, cíle a strategie digitálního vzdělávání. Praktická část poté představuje výsledky dotazníkového šetření realizovaného na základních školách v Moravskoslezském kraji. Práce se soustředí, jak digitální prostředky ovlivňující …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with digital literacy of the second stage primary school teachers. The theoretical part focuses on issues of digital literacy, information education, as well as goals and strategies of digital education. The practical part presents results of questionnaire survey completed at primary schools in the Moravian-Silesian Region. The aim of the survey is to find out how digital …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TOMICA, Jan. Digitální gramotnost učitele. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta