Jan TOMICA
Bakalářská práce
Digitální gramotnost učitele
Teachers? Digital Literacy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá digitální gramotností učitelů na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zaměřuje na problematiku digitální gramotnosti a informační výchovy a dále na vize, cíle a strategie digitálního vzdělávání. Praktická část poté představuje výsledky dotazníkového šetření realizovaného na základních školách v Moravskoslezském kraji. Práce se soustředí, jak digitální prostředky ovlivňující …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with digital literacy of the second stage primary school teachers. The theoretical part focuses on issues of digital literacy, information education, as well as goals and strategies of digital education. The practical part presents results of questionnaire survey completed at primary schools in the Moravian-Silesian Region. The aim of the survey is to find out how digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMICA, Jan. Digitální gramotnost učitele. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal -
Digitální gramotnost v principech alternativní pedagogiky jako příležitost pro vzdělávací aktivity knihoven
David Kudrna -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková