Nicola Naušová

Bachelor's thesis

The Role of New Media in Marketing Communication

The Role of New Media in Marketing Communication
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o známém fenoménu nových mediích a jeho vlivu na moderní marketingovou komunikaci. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena na několik podkapitol zaměřující se na marketing, marketingovou komunikaci, historii a vývoj medií. Na konec vysvětluje roli nových medií, druhů nových medií a jejich funkci v moderním marketingu. Cílem praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of new media and its influence on modern marketing communication. The thesis is composed of the theoretical and practical parts. The theoretical part is divided into few subchapters focused on marketing, marketing communication, history, and development of the media. Finally, it explains the role of new media, types of new media, and their function in …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
  • Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní