Vojtěch Kaštovský

Master's thesis

Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání

Marketing Communications of the HC Sparta Praha and Their Role in Match Attendance
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi hokejového klubu HC Sparta Praha a jejich vztahem k návštěvnosti domácích utkání základní části extraligy. Na základě analýzy užívaných komunikačních nástrojů a analýzy návštěvnosti je vytvořena „křivka návštěvnosti“, ilustrován „komunikační efekt“ a prokázána podstatná role marketingových komunikací v návštěvnosti utkání. Dále je provedena …more
Abstract:
This master‘s thesis deals with marketing communications of the HC Sparta Praha ice hockey club and their relation to the attendance of home matches played in regular season of the Czech Extraliga. Through analysing communication tools and match attendance, the “attendance curve”, the “communications effect” and the significant role of marketing communications in attendance are illustrated. In addition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2018
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71776