Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání – Vojtěch Kaštovský
Vojtěch Kaštovský
Diplomová práce
Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání
Marketing Communications of the HC Sparta Praha and Their Role in Match Attendance
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi hokejového klubu HC Sparta Praha a jejich vztahem k návštěvnosti domácích utkání základní části extraligy. Na základě analýzy užívaných komunikačních nástrojů a analýzy návštěvnosti je vytvořena „křivka návštěvnosti“, ilustrován „komunikační efekt“ a prokázána podstatná role marketingových komunikací v návštěvnosti utkání. Dále je provedena …víceAbstract:
This master‘s thesis deals with marketing communications of the HC Sparta Praha ice hockey club and their relation to the attendance of home matches played in regular season of the Czech Extraliga. Through analysing communication tools and match attendance, the “attendance curve”, the “communications effect” and the significant role of marketing communications in attendance are illustrated. In addition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková