Situačná analýza a návrh komunikačnej stratégie služby PersonalPRO – Mgr. Katarína Hudecová
Mgr. Katarína Hudecová
Master's thesis
Situačná analýza a návrh komunikačnej stratégie služby PersonalPRO
Situation analysis and communication strategy design for PersonalPRO service
Abstract:
Diploma thesis aims to provide functional communication strategy for application PersonalPRO, online diagnostics of IT skills. Thesis consists of theoretical part, where the basic terms connected to marketing communication and communication strategy are explained. Analytical part by means of situation analysis defines the actual position of PersonalPRO within the market and identifies aim groups who …viacAbstract:
Diplomová práca má za cieľ návrh funkčnej komunikačnej stratégie pre aplikáciu PersonalPRO, online diagnostiku odborných IT znalostí. Práca pozostáva z teoretickej časti, kde sú objasnené základné pojmy spojené s marketingovou komunikáciou a komunikačnou stratégiou. V analytickej časti je prostredníctvom situačnej analýzy definovaná pozícia služby PersonalPRO na trhu a identifikované cieľové skupiny …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t2a68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: RNDr. JUDr. Vladimír Šmíd, CSc.
- Oponent: RNDr. Pavel Hajn
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Eva Pitříková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Pavla Mautvicová -
Entwicklung und Einsatz einer Corporate-Identity-Konzeption für ein kleines/mittelständisches Unternehmen
Martina MATĚJKOVÁ -
Analýza Corporate Identity společnosti MEDIARESEARCH, a.s.
Jan Mazal