Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce – Daniela FUGLÍKOVÁ
Daniela FUGLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce
Influence of the marketing communication on brand awareness of the Baby club Nekky
Abstract:
Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový …moreAbstract:
How to reach parents with new born kids in Zlín region in segment of baby clubs providing swimming and exercise of the kids? What are the most effective ways of com-munication mix for small and medium businesses? The aim of this bachelor thesis is to confirm or reject hypotheses whether common types of marketing communication are rea-sonable for this segment. In the theoretical part, small and medium …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2011
Identifier:
18684
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FUGLÍKOVÁ, Daniela. \textit{Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/qg2ai0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FUGLÍKOVÁ, Daniela. Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík