Daniela FUGLÍKOVÁ

Bakalářská práce

Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce

Influence of the marketing communication on brand awareness of the Baby club Nekky
Anotace:
Jak oslovit rodiče s dětmi na Zlínsku v segmentu dětských klubů poskytujících pla-vání a cvičení dětí? Jaké jsou nejvhodnější prvky komunikačního mixu pro malé a střední podniky? Cílem bakalářské práce je potvrzení nebo vyvrácení hypotéz, zda jsou obvyklé prvky komunikace vhodné pro tento segment. V teoretické části si představíme definici malých a středních firem, poté si popíšeme jak marketingový …více
Abstract:
How to reach parents with new born kids in Zlín region in segment of baby clubs providing swimming and exercise of the kids? What are the most effective ways of com-munication mix for small and medium businesses? The aim of this bachelor thesis is to confirm or reject hypotheses whether common types of marketing communication are rea-sonable for this segment. In the theoretical part, small and medium …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor: 18684

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FUGLÍKOVÁ, Daniela. Vliv marketingové komunikace Baby clubu Nekky na povědomí o značce. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe