Anna Prokopová

Diplomová práce

Vstup českých minipivovarů na trhy EU

Entrance of Czech Mini-breweries on the EU market
Anotace:
V posledním desetiletí se rostoucí obliba pivních speciálů a piva od menších producentů projevila v rapidním růstu počtu minipivovarů, jak v České republice, tak i na evropském trhu. Jen v Česku jich bylo v roce 2019 evidováno 483. Hlavním cílem této diplomové práce je navržení koncepce ideální vstupní strategie libovolného českého minipivovaru na nový (konkrétně německý) zahraniční trh. K vytvoření …více
Abstract:
In the last decade, the growing popularity of speciality beer and beer from smaller producers has been reflected in the rapid growth of the number of micro-breweries, both in the Czech Republic and the European market. There were 483 of them registered in the Czech Republic alone in 2019. The main goal of this diploma thesis is to propose the ideal entry strategy for any Czech micro-brewery into a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Soňa Gullová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79369

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod