Vstup českých minipivovarů na trhy EU – Anna Prokopová
Anna Prokopová
Diplomová práce
Vstup českých minipivovarů na trhy EU
Entrance of Czech Mini-breweries on the EU market
Anotace:
V posledním desetiletí se rostoucí obliba pivních speciálů a piva od menších producentů projevila v rapidním růstu počtu minipivovarů, jak v České republice, tak i na evropském trhu. Jen v Česku jich bylo v roce 2019 evidováno 483. Hlavním cílem této diplomové práce je navržení koncepce ideální vstupní strategie libovolného českého minipivovaru na nový (konkrétně německý) zahraniční trh. K vytvoření …víceAbstract:
In the last decade, the growing popularity of speciality beer and beer from smaller producers has been reflected in the rapid growth of the number of micro-breweries, both in the Czech Republic and the European market. There were 483 of them registered in the Czech Republic alone in 2019. The main goal of this diploma thesis is to propose the ideal entry strategy for any Czech micro-brewery into a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79369
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79369
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková