Kristýna Havlíková

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie vybrané firmy

Analysis of marketing strategy in specific company
Anotace:
Diplomová práce nastiňuje problematiku marketingové strategie a komunikace s aplikací na centrum alternativní péče o domácí zvířata Optima Vetcare. V teoretické části jsou rozebrány pojmy z oblasti marketingu, mezi něž se řadí marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, trendy v marketingu a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena již konkrétně na specifika marketingu v Optima …více
Abstract:
The master's thesis deals with the issues of marketing strategy and communications with subsequent applications to an alternative care center for pets, named the Optima Vetcare. The theoretical part includes description of marketing concepts, which include a marketing strategy, a marketing mix, a communication mix, trends in marketing and a marketing research. The practical part is specifically focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Kateřina Malíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45423