Imerzivní virtuální prostředí v Učení 4.0, jeho výzvy a limity v perspektivě výzkumných studií – Jana Sklenářová
Jana Sklenářová
Bachelor's thesis
Imerzivní virtuální prostředí v Učení 4.0, jeho výzvy a limity v perspektivě výzkumných studií
Immersive Virtual Environment in Learning 4.0, its challenges, and limits in the perspective of research studies
Anotácia:
Virtuální realita dnes ovlivňuje lidstvo v mnoha oblastech. Jednou z oblastí, kde je zřejmé, že virtuální realita našla uplatnění, je herní průmysl, a stále častěji je to oblast vzdělávání a učení se, což je zaměřením této práce. V úvodu je stručně popsána koncepce a podstata virtuální reality v Učení se 4.0, učení se v 21. století, jsou představeny jednotlivé kapitoly. Nejdříve jsou v práci ukotveny …viacAbstract:
Today virtual reality influences many fields of human activity. One of the fields where virtual reality seemingly most commonly finds its use is the game industry, and more often it is the field of education, training, and learning, which is the focus of this thesis. In the introduction, conception, and essence of Virtual Reality in Learning 4.0, learning in the 21st century is briefly described; description …viacKeywords
Imerzivní virtuální realita Prostředí virtuální reality kolaborativní prostředí imerzivní virtuální prostředí neformální učení se Učení 4.0 Učení se v imerzivním prostředí Vzdělávání kolaborativní učení se Immersive Virtual Reality Virtual Reality Environment collaborative environment immersive virtual environment non-formal learning Learning 4.0 Immersive Learning Environment Education Collaborative learning
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oa8ji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKLENÁŘOVÁ, Jana. \textit{Imerzivní virtuální prostředí v Učení 4.0, jeho výzvy a limity v perspektivě výzkumných studií} [online]. Brno, 2019 [cit. 2023-03-28]. Dostupné z: https://theses.cz/id/qic851/. Bakalárska práca. Masarykova univerzita, Faculty of Arts. Vedoucí práce Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Multimodal Virtual Mind Map for Future Workplace
David Kuťák -
Collaborative Virtual Environments
Milan Doležal -
Folk Dance Step Analysis and Classification in Virtual Reality
David Zelníček -
Reducing the motor imagery brain-computer interface training time with embodiment in virtual reality
Filip Škola -
Cognitive and Social Characteristics of Collaborative Learning in Immersive Virtual Reality
Michal Sedlák -
Embodied virtual reality environment for motor imagery brain-computer interface training
Filip Škola -
Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality
Natálie Káčová -
Hledání autenticity v imerzivním divadle
Jindřiška Dudziaková