Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině – Hana ČERYCHOVÁ
Hana ČERYCHOVÁ
Master's thesis
Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině
The Role of Personal Strategies in the Training of Reading with Comprehension in German
Abstract:
The following thesis is concerned with the topic ?The Role of Personal Strategies in the Training of Reading with Comprehension in German?. The first three chapters are theoretical; the information contained in them is then applied in the fourth chapter, in the research part. The main object of the research is the reading with comprehension by a university student. The Thesis follows two aims: 1. To …moreAbstract:
Předložená diplomová práce se zabývá tématem ?Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině.? První tři kapitoly jsou teoreticky zaměřené. Nabyté poznatky jsou poté aplikovány v kapitole čtvrté, v části výzkumné. Předmětem výzkumu je čtení s porozuměním studentky univerzity. Práce si klade dva cíle: 1. Zjistit, jaký učební typ převažuje u vybrané studentky, jak se učí/čte, jaké používá …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2012
Accessible from:: 12. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERYCHOVÁ, Hana. \textit{Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/qiiv9p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERYCHOVÁ, Hana. Rolle der persönlichen Lernstrategien im Leseverstehenstraining DaF / Role osobních strategií v nácviku čtení s porozuměním v němčině. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Translation and Interpreting / German for Translation
Theses on a related topic
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová