Ing. Irena Myšková

Bakalářská práce

Analýza marketingové kampaně organizace

Analysis of the marketing campaign organization
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodní společnosti Adidas. Vybrána byla marketingová kampaň na míč Brazuca. Míč Brazuca je oficiálním míčem pro fotbalové mistrovství světa. Bakalářská práce ukazuje, jak společnost Adidas využívá při kampani jednotlivé marketingové nástroje. Kampaň Brazuca byla velmi úspěšná. Na úspěchu se podílely vybrané nástroje marketingového komunikačního …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on international marketing communications company Adidas. It was selected marketing campaign on the ball Brazuca. Brazuca ball is the official ball for the football World Cup. Bachelor thesis shows how the company uses the Adidas campaign in various marketing tools. The campaign of Brazuca was very successful. Contributed to the success of the chosen tools of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní