Analýza marketingové kampaně organizace – Ing. Irena Myšková
Ing. Irena Myšková
Bakalářská práce
Analýza marketingové kampaně organizace
Analysis of the marketing campaign organization
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodní společnosti Adidas. Vybrána byla marketingová kampaň na míč Brazuca. Míč Brazuca je oficiálním míčem pro fotbalové mistrovství světa. Bakalářská práce ukazuje, jak společnost Adidas využívá při kampani jednotlivé marketingové nástroje. Kampaň Brazuca byla velmi úspěšná. Na úspěchu se podílely vybrané nástroje marketingového komunikačního …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on international marketing communications company Adidas. It was selected marketing campaign on the ball Brazuca. Brazuca ball is the official ball for the football World Cup. Bachelor thesis shows how the company uses the Adidas campaign in various marketing tools. The campaign of Brazuca was very successful. Contributed to the success of the chosen tools of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rsz04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková